=,= Selamat Datang ke Blog Aewarr! =,= Welcome to Aewarr's Blog! =,=

Wednesday, 5 September 2012

Lawak OhH Lawak laahh sangattt

Pada suatu hari,ayam telah menghiaskan dirinya dengan menyangkut manik-manik yang berkilauan pada setiap helaian bulunya. Tajinya diasah sehingga berkilauan dan berjalanlah ia menuju ke kediaman kambing. Tiba di kediaman kambing, ayam pun menyapa sahabatnya itu. Ayam : Kambing, pekabo? Kambing : Baik. Wah,ayam. Bukan main lagi kau. Kau nak ke mana hensem-hensem ni. Ayam : Takde ke mana. Sesajalah nak tengok riaksi engko. Kambing : Tapi kan ayam, macam mana pun ko berhias, ko jalan tetap kaki ayam, kan? Ayam : Ko kutuk aku ye. Ko pun apa kurangnya..... Kambing : Apsal pulak? Ayam : Nampak macam alim. Bela janggut. Tapi TELUR nampak...

No comments:

Post a Comment